sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Eu sunt ea,si ea este eu!




El l-a citat pe Sade,despre care eu nu auzisem niciodata,cu exceptia comentarilor traditionale despre sadism:"Ne cunoastem numai cand ne gasim in fata propriilor noastre limite",si asta e corect.Dar e si gresit ,pentru ca nu este important sa cunoastem totul cu privire la noi insine ;fiinta umana n-a fost facuta doar ca sa caute intelepciune,ci si ca sa are pamantul,sa-si semene graul,sa faca paine.
Eu sunt doua femei:una doreste sa aiba toata bucuria,pasiunea,aventurile pe care viata mi le poate da.Cealalta vrea sa fie sclava unei rutine a vietii de familie,doua lucruri care pot fi planuite si realizate.Sunt o femeie de casa si o curva,ambele traind in acelas corp si luptand una impotriva celeilalte
Intalnirea unei femei cu sine insasi este un amuzament cu riscuri serioase.Un dans divin.Cand ne intalnim,suntem doua energii divine,doua universuri care se ciocnesc.Daca nu are reverenta necesara,un univers il distruge pe celalalt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu